A A A

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy

Pod koniec lat 90. wprowadzono kolejne rozwiązanie układu wtryskowego w silniku diesla. Proces wytwarzania wysokiego ciśnienia rozdzielono zupełnie od procesu wtrysku. W zamyśle, paliwo miało być dostępne w zasobniku i utrzymane pod stałym wysokim ciśnieniem. Miało to umożliwić realizowanie wielu faz wtrysku i uzyskanie wysokiego ciśnienia wtryskiwania paliwa. Wprowadzanie paliwa do komory spalania miało być realizowane poprzez uruchomienie elektromagnetycznego zaworu we wtryskiwaczu. Nowy układ nazwano Common Rail i w roku 1997 wprowadzono go w silnikach samochodów osobowych. Dwa lata później, w roku 1999, Bosch wprowadził do produkcji seryjnej układ Common Rail do samochodu ciężarowego Renault Premium.Rozdział wtrysku na wstępny, zasadniczy i dotryski, pozwolił na zmniejszenie hałasu spalania, poprawienie efektywności pracy silnika i obniżenie emisji zanieczyszczeń.

DIAGNOSTYKA ORAZ REGENERACJA I NAPRAWA WTRYSKIWACZY CR (COMMON RAIL):

Regeneracja wtryskiwaczy, naprawa wtryskiwaczy  w Moto Mazury to skuteczny sposób na sprawne wtryskiwacze. Naprawy wtryskiwaczy zawsze oparta są na autoryzowanej technologii Bosch.

  • Oczyszczanie wszystkich elementów wtryskiwacza za pomocą metody ultradźwiękowej
  • Wymianę zużytych uszczelnień (zawsze nowe, zawsze oryginalne) części Bosch
  • Montaż części oraz podzespołów (zawsze nowe i oryginalne części) wtryskiwacza przy użyciu specjalistycznych narzędzi Bosch
  • Wymianę innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt wymienionej części jest dodatkowo płatny)
  • Regulację odpowiednich dawek wtryskowych
  • Test komputerowy już po wykonanej naprawie wtryskiwaczy, oraz wydruk wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200 lub EPS-815:
  • Nadawanie IMA kodów
  • Wysokociśnieniowy test szczelności wraz z pomiarem przelewu bez wysterowania
  • Pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym oraz częściowym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
  • Pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
  • Pomiar dawki pilotażowej

 

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA WTRYSKIWACZY JEDNOSPRĘŻYNOWYCH: 

stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

wielo-otworkowe Bosch

Naprawa wtryskiwaczy jednosprężynowych firmy Bosch, Delphi oraz Densoi:

  • Wykonanie testu komputerowego po naprawie i regeneracji wtryskiwaczy wraz z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Komputerowe badanie chrypienia
  • Komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania

czopikowe Bosch, Delphi, Lucas, Zexel i inne

  • Przeprowadzenie testu po naprawie urządzenia BOSCH EPS-100:
  • Wykonanie badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza oraz osobne badanie szczelności jego końcówki
  • Badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Badanie chrypienia

 

Diagnostyka i naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych: stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

  • Zdemontowanie wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • Wyczyszczenie elementów wtryskiwacza przy użyciu metody ultradźwiękowej
  • Regulację ciśnień otwarcia wtryskiwacza
  • W razie konieczności - wymiana elementów wtryskiwacza
  • Wykonanie testu komputerowego po wykonanej naprawie wtryskiwacza z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
  • Przeprowadzenie pomiaru ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
  • Wykonanie pomiaru ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
  • Przeprowadzenie komputerowego badania chrypienia
  • Wykonanie komputerowego badania szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Wykonanie dodatkowego testu rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na próbniku BOSCH EPS-100

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Pliki Cookies. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia