A A A

Naprawa pomp wtryskowych - Mazury


POMPY VP 29/30/44

Tego rodzaju pompy wtryskowe powszechnie stosowane są w autach marki: Opel, Ford, Audi, BMW, Cummins, Ford, Isuzu, John Deere, Nissan, Mitsubishi, Opel, VOLVO, MAN itd.

POMPY VE z EDC

Diagnostyka i naprawa pomp wtryskowych sterowanych elektronicznie typu VE z EDC stosowanych  pojazdach Skoda, VW itd obejmuje:

  • Usuwanie zabrudzeń ze wszystkich elementów pompy wtryskowej przy pomocy metody ultradźwiękowej
  • Wymiana uszczelek wewnętrznych na nowe, oryginalne części od firmy Bosch (koszt części dodatkowo pokrywa klient)
  • Montaż części oraz podzespołów pompy wtryskowej przy użyciu specjalistycznych narzędzi oraz technologii Bosch
  • W ramach naprawy oferujemy wymianę innych zużytych elementów pompy wtryskowej (koszt użytych części pokrywa klient)
  • Na stole pobierczym BOSCH EPS-815 przeprowadzamy testy komputerowe oraz kalibracje po naprawie wraz z wydrukiem wartości zadanych oraz rzeczywistych
  • Wykonujemy pomiary i programujemy punkty wzniosu krzywki
  • Wykonujemy pomiar oraz regulacja i zaprogramowanie ciśnienia wewnętrznej pompy zasilającej
  • Przeprowadzamy pomiary prawidłowej regulacji kąta wtrysku
  • pomiar opóźnienia reakcji zaworu dawkującego na jego wysterowanie
  • pomiar charakterystyki dawkowania każdego z kanałów we wszystkich punktach obciążenia
  • kilkunastopunktowa, wielogodzinna kalibracja pompy, następuje idealne odwzorowanie parametrów jej pracy w mapie sterownika pompy
  • pomiar i zaprogramowanie początku tłoczenia na podstawie elektronicznego pomiaru
  • przygotowanie pompy do montażu do pojazdu

POMPY WTRYSKOWE CR (CP1, CP2, CP3)

Ten typ pomp wtryskowych stosowany jest w pojazdach osobowych i dostawczych takich marek jak, Citroen, Renault, Peugeot(HDi), Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Iveco (JTD), BMW, Mercedes-Benz, Volvo, VW (CDI) i ciężarowych: IVECO, MAN, RENAULT TRUCK

  • Wyczyszczenie wszystkich elementów pompy wtryskowej za pomocą metody ultradźwiękowej
  • Prace polegające na wymianie uszczelek wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch (dodatkowe części płatne)
  • Zamontowanie części, a także podzespołów pompy wtryskowej. Używane są do tego celu specjalistyczne narzędzia i technologie Bosch
  • W razie potrzeby przeprowadzamy również wymianę innych zużytych elementów pompy wtryskowej (koszt części dodatkowo płatny)
  • Przeprowadzamy test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-815:
  • pomiar parametrów określających sprawność pompy
  • pomiar dawki po wyłączeniu jednej sekcji (jeśli występuje)
  • pomiar ciśnienia wewnętrznego pompy wstępnej (jeśli występuje)
  • pomiar udziału sekcji pompy oraz poprawności działania zaworów ssących i wysokociśnieniowych
  • pomiar ciśnienia nominalnego dla pełnego obciążenia
  • dwupunktowy pomiar dawki zerowej
  • pomiar sprawności rozruchowej
  • pomiar sprawności zaworu dawkującego lub regulującego wysokie ciśnienie
  • badanie charakterystyki dawkowania w kilku punktach dla różnego wysterowania
  • kilkunastopunktowy pomiar opóźnienia odpowiedzi pompy na jej wysterowanie przez stół probierczy
  • inne zaawansowane badania z użyciem stołu probierczego Bosch EPS 815 oraz bazy danych Bosch
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Pliki Cookies. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia