A A A

Naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych

Do silników Diesla z wtryskiem bezpośrednimi, zazwyczaj z turbodoładowaniem, montowane są wtryskiwacze z rozpylaczem otworkowym, które przez kilka otworów wtryskują paliwo bezpośrednio do komory spalania. Wadą tego rozwiązania jest zwiększony hałas i emisja toksycznych tlenków azotu. Żeby praca silnika była cichsza, wprowadzono wtryskiwacze dwusprężynowe, dzięki którym możliwy jest podział dawki paliwa na wtrysk wstępny i główny.

Diagnostyka i naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych: stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

  • Zdemontowanie wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • Wyczyszczenie elementów wtryskiwacza przy użyciu metody ultradźwiękowej
  • Regulację ciśnień otwarcia wtryskiwacza
  • W razie konieczności - wymiana elementów wtryskiwacza
  • Wykonanie testu komputerowego po wykonanej naprawie wtryskiwacza z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • Przeprowadzenie pomiaru ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
  • Wykonanie pomiaru ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
  • Przeprowadzenie komputerowego badania chrypienia
  • Wykonanie komputerowego badania szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Wykonanie dodatkowego testu rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na próbniku BOSCH EPS-100 (Jest to charakterystyczny odgłos wydawany przez pracujący rozpylacz i zależnie od rodzaju rozpylacza, może mieć on różną częstotliwość oraz natężenie. Negatywna ocena chrypienia wtryskiwaczy jest najczęstszą przyczyną ich dyskwalifikacji)
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Pliki Cookies. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia